czwartek, 11 października 2012

Przejście przez Morze Czerwone

Wczoraj był 28 dzień cyklu, w związku z tym, że poprzedni trwał 27 dni, postanowiłam rano zrobić test...


Po 9 miesiącach starań spodziewamy się dziecka! I naprawdę czuję się tak, jakbym przeszła przez Morze Czerwone, nie było łatwo, ale wiele się nauczyłam i czuję, że nie byłabym tu gdzie jestem gdyby nie ten trudny czas. Boży plan jak zwykle okazał się najlepszy.

Czy na blogu przestanę prouszać tematy związane ze straniami o dziecko? Absolutnie NIE, nie napisałam jeszcze wszystkiego co chciałam w tym temacie ;)  Na pewno będą pojawiać się notki związane z ciążą, jej przebiegiem i przygotowaniami do narodzin maluszka!

Życzcie nam zdrowych 9 miesięcy!

2 komentarze:

  1. gratulacje 2 ślicznych kreseczek spokojnych szczęśliwych 9 miesięcy.
    Zapraszam na mój blog ,gdzie opisuję swoją walkę o bycie mamą :http://drogadomacierzynstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, nasza córka ma już roczek :D

    OdpowiedzUsuń