środa, 7 listopada 2012

Karta ciąży założona, czyli druga wizyta u ginekolog

Doczekałam się w końcu tego dnia, druga wizyta u pani doktor za mną. Tym razem poza badaniem, została mi założona karta przebiegu ciąży, dostałam skierowanie na pierwsze usg, ale dopiero na 13 tydzień, co oznacza początek grudnia :(, jakoś będę musiała się uzbroić w cierpliwość. Do tego czasu czekają mnie też kompleksowe badania krwi i moczu. Na razie w karcie poza moimi danymi, znalazło się: moje ciśnienie, waga, opis badania, opis badania piersi.

Dodatkowo dowiedziałam się po badaniu, że wszystko wygląda dobrze, moje objawy ciążowe są "w normie", nie dostałam żadnego suplementu diety, ani nic, na razie pani ginekolog nie widzi takiej potrzeby, cały czas mam brać kwas foliowy i uważać na przeziębienia (z tym może być trudno, bo mój mąż jest chory, ale może napiszę osobnego posta na ten temat).

Generalnie było szybko, sprawnie i na temat. Następna wizyta jak już będę miała zrobione usg i wszystkie zlecone badania. Czyli już w drugim trymestrze! Oby bez problemów i zdrowo!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz