piątek, 8 lutego 2013

20 i 21 tydzień ciąży

Łałaaaał, czas mi niesamowicie przyspieszył i muszę przyznać, że przegapiłam jeden tydzień... autentycznie mi się zgubił. To dla mnie zupełna nowość, bo do teraz każdy tydzień niesamowicie mi się dłużył, miałam wrażenie, że tak pełzam powoli przez kolejne dni. Aż tu nagle 20 i 21 tydzień śmignął tak szybko, że aż zapomniałam o kolejnej notce! 

Z nowości:
Małe kopie na tyle mocno, że spokojnie widać to z tej strony brzucha, czasem jak kopnie, to się naprawdę dziwię skąd ma tyle siły. Nie jest to bolesne ani nic takiego, ale utrudnia mi już zasypianie :) Nie budzi na szczęście w ciągu nocy, nie wiem czy dlatego, że samo śpi, czy ja mam tak mocny sen...

Ból w plecach!!! Dwojakiego rodzaju, taki krótki ostry, jak za szybko się podniosę z krzesła lub łóżka, na wysokości lędźwi i promieniuje w stronę bioder,  a drugi pod wieczór trochę wyżej i ma taki stały charakter, nie jest na szczęście tak silny jak pierwszy.

Waga! Przyspieszam z przybieraniem kilogramów, od pełnych pięciu kilo dzieli mnie już tylko 0,1 czasem 0,2 kg. Czyli zaczyna się tycie :)

Brzuch... tu krótka historia... jednego dnia jedziemy na zakupy i zapinam się w mój płaszczyk i jest okej, drugiego dnia... no... się nie zapięłam... pewnie na siłę bym dała radę, ale że jechaliśmy autem... więc rośnie i tak się robi bardziej okrągły niż spiczasty... niektóre moje bluzki są trochę już przykrótkie, wyglądam jak Kubuś Puchatek w za małej czerwonej bluzeczce... w związku z tym pojawiło się trochę nowych rzeczy w mojej szafie.

Nadchodzący tydzień przyniesie nam USG połówkowe, czekamy z niecierpliwością żeby znowu zobaczyć Maluszka! Sprawdzić jak się sprawy mają, czy wszystko rozwija się tak jak powinno.
Powoli też dochodzi do nas, że czas by było zacząć planować jakieś zakupy dziecięce, ponieważ do tej pory nie mamy nic... zupełnie nic. Powoli nam się klaruje, co możemy potrzebować, co wydaje nam się dla nas odpowiednie. Jeśli macie jakieś sugestie, albo przedmioty bez których wy nie mogłyście się obejść po porodzie koniecznie napiszcie w komentarzach!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz