piątek, 22 lutego 2013

TAG ciążowy/pregnancy TAG


Dziś na wesło, czyli moje odpowiedzi na TAG, który krąży po angielskich kanałach YouTube, a jak może zdążyliście się już zorientować jestem fanką YouTube. Wielką. Uzależnioną. Mam nadzieję, że zabawa Wam się spodoba. Miłego czytania!


1. Jak się czułaś kiedy dowiedziałaś się, że jesteś w ciąży?
N i e s a m o w i c i e! Wiecie, że staraliśmy się o dziecko od dłuższego czasu, więc jak zobaczyłam dwie kreski na teście ciążowym to był mix radości, niedowierzania, wdzięczności... naprawdę ciężko jest to opisać. 

2. Jak powiedziałaś przyszłemu Tatusiowi?
A to zostawiam jako naszą tajemnicę. Słodką.

3. Czy czekaliście 3 miesiące żeby pochwalić się swoją ciążą?
I tak i nie. Rodzinie i bliskim przyjaciołom powiedzieliśmy wcześniej, współpracownikom i znajomym dopiero po pierwszym USG, czyli pewnie koło 13, 14 tygodnia.

4. Czy to twoja pierwsza ciąża?
Tak.

5. Czy chcesz mieć więcej dzieci?
Tak, jak tylkko Bóg da :)

6. Czy chcecie znać płeć dziecka?
Na dzień dzisiejszy nie planujemy dowiadywać się czy mamy chłopca czy dziewczynkę, nie powiem, że definitywnie nie mamy zamiaru, bo kto wie, czy na ostatnim USG ciekawość nas nie zeżre. Na razie jesteśmy twardzi! Swoją drogą jakoś niesamowicie mnie irytuje, że każdy się nas pyta czy znamy płeć. Najczęściej zanim się zapyta jak się czuję i na kiedy mamy termin... 

7. Chcecie chłopca czy dziewczynkę?
Zdecydowanie chcemy zdrowego maluszka. Chłopca albo dziewczynkę :)

8. Czy macie wybrane imiona & jaka historia się za nimi kryje?
Mamy wybrane imiona, nie mają jakieś specjalnej sentymentalnej historii, po prostu nam się podobają.

9. Twoja ulubiona część bycia w ciąży?
Do tej pory, a jestem w 24 tygodniu, to na pewno ruchy dziecka, niesamowite przeżycie. Natomiast cała ciąża jest dla mnie bardzo przyjemna i dobrze ją znoszę, więc samo bycie w ciąży też mogę traktować jako "ulubioną część".

10. Jaki jest twój plan na poród?
No to pytanie trochę nie przystające do polskiej rzeczywistości, ale na dzień dzisiejszy nie mam jeszcze nic sprecyzowanego: ani szpitala (a może nie szpitala?), w którym chce rodzić, ani czy chcę mieć poród ze znieczeuleniem czy bez, wodzie czy nie, czy rodzinny czy nie... Nie wiem, czytam na razie sporo na ten temat, ale daleka jestem od definitywnych i ostatecznych decyzji. Poza tym każdy plan musi przewidywać odstępstwo od niego w razie potrzeby i nie da się go sztywno trzymać. Widzę też, że moje myślenie o porodzie zmienia się wraz z przebiegiem ciąży, więc daje sobie jeszcze czas. 

11. Czy planujesz karmić piersią?
Bardzo bym chciała, choć wiem, że bywa różnie. Na dzień dzisiejszy jestem jedenak zdecydowana i zdeterminowana, żeby karmić piersią i nie poddawać się łatwo.

12. Czy planujesz powrót do pracy czy zostaniesz w domu po urodzeniu dziecka?
Zostaje w domu, będę matką polką, kurą domową i jakkolwiek chcecie to nazwać, ale zostaje w domu i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa.

13. Czy będziesz robić własne jedzenie dla dziecka?
Tak, jak najbardziej, lubie wiedzieć co jem, mieć na to wpły co dodaje do swoich posiłków, lubię gotować i mam ku temu możliwości, więc nie widzę przeciwskazań.

14. Czy masz pomysły jak będzie wyglądał pokój dziecięcy?
Mam pewne rzeczy upatrzone, w sensie meble, które musimy zakupić, wydaje mi się, że mamy też wybrany kolor ścian, ale nie będziemy urządzać pokoju w żadnym stylu, czy z jakimś motywem przewodnim. Bardzo bym chciała żeby był jasny i... dziecięcy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz