czwartek, 11 kwietnia 2013

30 tydzień ciąży

To był tydzień pod znakiem zakupów i kompletowania wyprawki dla Maluszka. Poza ciuszkami, które pokazywałam wam ostatnio kupiliśmy też parę większych rzeczy, na pewno też je tu wrzucę.

Byliśmy też na pierwszych zajęciach w Szkole Rodzenia na razie nam się spodobało, dwie godziny minęły bardzo szybko... rozmawialiśmy głównie o zwiastunach i etapach porodu i wyprawce do szpitala. Zobaczymy co będzie dalej.

Byłam też coś zmęczona, pomimo tego, że spałam nie udawało mi się odpocząć, pojawiły się worki pod oczami, po południu kiedy miałam czas nie umiałam się zdrzemnąć. Na pewno przyczynił się też do tego katar, który mi skutecznie przeszkadzał w oddychaniu...

Ból w plecach i okolicy stawu biodrowego pojawia się i znika, najczęściej pojawia się przy wstawaniu jeśli miałam intensywny dzień i dużo się ruszałam.

Brzuch jest coraz większy :) A Maluch bardzo aktywny, niektóre poradniki radzą, żeby liczyć ruchy dziecka, aby mieć pewność, że wszystko jest w porządku, ja bym chyba nic innego nie mogła robić, tak się to moje dziecko wierci, a to na prawo, a to na lewo, a to kopniemy, a to fikniemy... 

I jeśli wierzyć porównaniom z babycenter.com to Małe było w tym tygodniu wielkości główki kapusty! No to już jest kawał warzywa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz