czwartek, 15 sierpnia 2013

Co jest w mojej torbie dla Małej/ What's in my diper bag?

Dziś jeden z moich ulubionych tagów dla mam - co jest w mojej torbie, którą zabieram ze sobą jak wychodzę gdzieś z Małą. Sama bardzo lubię takie posty/filmy na YouTube, uważam że są kopalnią wiedzy, o tym, co może się przydać na wyjściu i sama chętnie korzystałam z rad i doświadczeń innych mam przy tworzeniu takiej torby.

Moja nieśmiertelna torba z TESCO, którą znacie już z niejednego wpisu. Nie mamy dedykowanej torby do naszego wózka, bo te, które były - były albo brzydkie, albo mega drogie tak jak cudne torby SKIP HOP. Mam więc zwykłą, dużą torebkę damską. Nosze w niej swoje rzeczy jak i Małej. Jest bardzo pojemna, w środku ma jedną główną kieszeń, jedną malutką zamykaną na zamek i jedną na telefon. Ma też małą kieszeń zamykaną na zamek na zewnątrz.


Tak wygląda zapakowana w środku. Jak widać jest w niej jeszcze sporo miejsca, więc jak coś mogę tam coś dorzucić. Torba jest cały czas spakowana, pilnuje, żeby jak mi się coś skończy/zbrudzi od razu to uzupełnić. Dzięki temu jestem gotowa w parę minut do wyjścia kiedy jest taka potrzeba.

Tetry moje ukochane, bez których nie wyobrażam sobie życia - biała na ulewki, ślinienie się i tym podobne, zielona (grubsza) żeby rozłożyć gdzieś przed położeniem Malutkiej albo opcjonalnie jako cienki kocyk. 


Cienki kolorowy szal, którego używam do zakrycia się jak karmię w miejscach publicznych. Jest lekki, pakowny, a Małej nie jest pod nim za ciepło podczas karmienia.

Mokre chusteczki - niezbędne przy zmianie pieluchy, ale dobre też do wytarcia rąk jak jest taka potrzeba, albo przetarcia jakiejś przestrzeni.

Wkładki laktacyjne i wkładka higieniczna zapakowane w osobny woreczek, dzięki temu się nie brudzą, łatwo je też znaleźć.

Jednorazowe podkłady do przewijania. Noszę dwa na wypadek wpadek :) Super wygodna i higieniczna sprawa jak jest się poza domem, a w razie czego można wyrzucić do kosza. Też osobno spakowane w woreczek.

Pampersy i krem do pupy. Na wyjściach używamy pieluszek jednorazowych. Zawsze mamy kilka sztuk ze sobą. Oczywiście w woreczku ;)

Torba z Milovia, nieprzemakalna od wewnątrz - dedykowana do pakowania zużytych pieluszek wielorazowych, żeby można je bez problemu donieść do domu :) Ja w niej na razie trzymam ubranko na zmianę, dodatkowe skarpetki, czapeczkę. Gdybym musiała Malutką przebrać to jej ubrudzone ubranko mogę tam wrzucić i mam pewność, że nie ma styczności z innymi rzeczami w torbie i nic mi nie zbrudzi/zmoczy.

Ręczniki jednorazowe, do wytarcia rąk, w razie gdyby podkłady się skończyły albo trzeba było coś wytrzeć na sucho.


Drobnostki, które mam w zamykanej kieszonce: Carex do dezynfekcji rąk, jak nie ma nigdzie wody z mydłem, pomadka ochronna do ust, długopis, chusteczki higieniczne, gumka do włosów, haribo (żeby było coś na ząb w razie napadu głodu!) i tabletki od bólu głowy (to noszę dla mojego męża, który zawsze zapomina!).

Do zewnętrznej zamykanej kieszonki wrzucam przed każdym wyjściem telefon, klucze i portfel i jestem gotowa do drogi! A wy co macie w swoich torbach??

2 komentarze:

  1. Sporo tego :) ale wszystko sie przydaje:) Justys

    OdpowiedzUsuń
  2. Join EverydayFamily now and you will get stage based pregnancy and baby newsletters, promotions and weekly coupon alerts as well as free baby samples, baby coupons, baby magazines and much more.

    All New Members are Enrolled to Win Free Diapers for a Year!

    OdpowiedzUsuń