niedziela, 5 stycznia 2014

13 ulubieńców 2013 roku

Podsumowanie minionego roku poprzez ulubione produkty. Połowę zeszłego roku byłam w ciąży, drugą połowę spędziłam jako świeżo upieczona mama, więc ulubieńcy będą ciążowo/dziecięco/matczyni. No to lecim (kolejność nie ma większego znaczenia):
1. Olejek do pielęgnacji ciała Babydream z Rossmanna. W ciąży wsmarowałam w siebie go bardzo dużo, świetnie się sprawdził i gdybym teraz nie była po wieczornej kąpieli taka zmęczona, to też bym go wsmarowywała. Świetny produkt za małe pieniądze.

2. Moja torba - kupiona przed porodem, była ze mną w szpitalu, a teraz służy za torbę na rzeczy Małej. Wszystko pomieści, do tej pory jest nie do zdarcia plus nadal bardzo mi się podoba!

3. Iphone - och i ach, mam poczucie, że wcześniej żyłam w epoce kamienia łupanego a teraz przez telefon mogę załatwić wszystko. I takie fajne aplikacje dla mamy i dziecka, i notkę napiszę, rachunki zapłacę, youtube podczas karmienia pooglądam. Cud, miód i orzeszki. Żałuję, że tak późno się zdecydowałam na niego!

4. Pieluchy wielorazowe - jak pierwszy raz o nich usłyszałam, to choć podobała mi się idea, bałam się jak będę się z nimi czuła, czy wpasują się w nasz styl życia. I czasem sama się sobie dziwię, że tak bardzo je lubię :) Używam ich z przyjemnością, testuje różne modele/firmy/rozwiązania i lubię to. Nawet pranie nie jest złe. A pupa Małej to już w ogóle zachwycona z takiego obrotu sprawy.

5. Nosidło Maduca - używamy właściwie od pierwszych chwil życia, bardzo praktyczne, ratuje moje i męża plecy, uwalnia ręce i powoduje, że Mała może być blisko nas przy codziennych czynnościach.

6. Zabawka Sowa z Lamaze. Zabawka, którą Mała kocha całym sercem, ma ją od pierwszego miesiąca swojego życia, uśmiecha się jak ją widzi i zawsze jest chętna do zabawy nią. Świetnie wykonana, dobrze pomyślana. 
zdjęcie z merlin.pl
7. Strona Babycenter.com korzystałam z niej w ciąży, korzystam teraz - dużo przydatnych informacji i porad - wszystko łatwo dostępne i dobrze ułożone. Mają też swoją aplikację na telefony. Super!

8. IKEA jako sklep z artykułami dziecięcymi. Dobra jakość, fajnie pomyślane i zaprojektowane i dobrej cenie. Od prześcieradeł, wanienki, miseczek, śliniaków po nocnik... plus za dobre przystosowanie sklepu dla rodzin z dziećmi. Zakupy w IKEI są dla nas zawsze mniej stresujące z Małą niż w innych sklepach.

9. Poducha do karmienia - świetny i praktyczny wynalazek, oczywiście, że nakarmię bez niej, ALE z nią jest mi dużo wygodniej. Moja nie jest jakaś rewelacyjna, ostatnio stwierdziłam, że chyba wolałabym coś większego (moja jest dość płaska/niska). Mimo to bezapelacyjnie ulubieniec.

10. H&M - jak dla mnie super sklep dla kobiet w ciąży i z ubrankami dla dzieci. Rozsądna jakość za rozsądną cenę. Dużo moich ciążowych ciuchów było od nich, Mała też ma sporo ich ubranek. Obie jesteśmy zadowolone.

11. Kosmetyki z serii Babydream dla dzieci. Oliwka do kąpieli, krem do ciała, krem do twarzy, krem z filtrem... dobre składy, niska cena, łatwo dostępne. Nie chce niczego więcej!

12. Mata Playspot firmy SKIP HOP - w codziennym użyciu, szczegółową recenzję pisałam tutaj KLIK nie wyobrażamy sobie już bez niej życia.

13. YouTube - moja kopalnia wiedzy, moja odskocznia, odstresowywacz, miejsce gdzie mogę spotkać się z innymi kobietami z całego świata, wymienić informacjami i poglądami. 

A jacy są wasi ulubieńcy 2013?!

3 komentarze:

  1. BArdzo lubie Twój blog, zwlaszcza czesc o staraniach, bo sama jestem od pewnego czasu na tym etapie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Powodzenia w staraniach o Maleństwo!

      Usuń
  2. You could be qualified to get a Apple iPhone 7.

    OdpowiedzUsuń