wtorek, 18 marca 2014

Co jest w mojej torbie na wyjścia z Małą (pieluchowanie wielo na wyjściach)

Kolejna odsłona wnętrza mojej torby, czyli what's in my diaper bag. Mamy zaplanowany całodniowy wypad i pomyślałam, że przy tej okazji zrobię aktualizację (pierwsza wersja tutaj KLIK). Poza tym sama jak zaczynałam pieluchować wielo, to na wyjścia używałam pampersów. Wynikało to ze strachu - nie miałam żadnego doświadczenia z wielorazowymi i bałam się, że będą przeciekać, że będzie to skomplikowane, że będę ze sobą nosić 6345 rzeczy. Jak się trochę przyzwyczaiłam do używania wielo to odpadł element strachu, że będą wycieki, ale dalej żyłam w jakimś przekonaniu, że to za dużo zachodu. Do momentu, kiedy Mała w pampersie miała taką eksplozję kupy, że musiałam prać nawet pokrowiec od fotelika. Wtedy powiedziałam: dość. I okazało, że że wyjścia w pieluchach wielo są łatwe i proste. Może pokazując co jest w torbie zachęcę Was, żeby spróbować.

Cała spakowana torba

W środku jak widać, jest jeszcze sporo miejsca, łatwy dostęp do pieluch - można sięgnąć jedną ręką.

Zacznę, od tego, czego normalnie ze sobą nie zabieram... ale posiłek wypadał nam poza domem, więc śliniak, "kaftanik-śliniak", łyżeczka, kubeczek i przecier owocowy z Hippa.

Podkład do przewijania (lubię rozłożyć swój w miejscach publicznych), bibułki jednorazowe do pieluch, mokre chusteczki.

Pieluchy - 4xkieszonki z Charlie Banana (na wyjścia zawsze wybieram kieszonki albo SIO, bo są gotowe do ubrania od razu na pupę, wkładam do nich tylko bibułkę i już!) Worek na brudne pieluszki. Nic nie śmierdzi, nie przecieka, czekają sobie zamknięte, aż do powrotu do domu. No i tyle, nic strasznego! Jakbym używała pampersów, to jedyna różnica w tym, że zajmowały mniej miejsca w torbie.

Ubranie na zmianę - gdyby coś, nie wyciek z pieluchy może się zdarzyć, ale równie dobrze Mała może się oblać wodą... Bodziak, skarpetki i spodenki.

Tetra - w myśl zasady "zawsze może się do czegoś przydać".

Wkładki laktacyjne - na wyjściach Mała trochę rzadziej je z piersi i zdarza mi się, że muszę wymienić wkładki.

Pierdołki, żel antybakteryjny do rąk, gumka do włosów, dodatkowe chusteczki, pomadka.

Dorzucę jeszcze ze dwie/trzy zabawki dla Małej i jesteśmy gotowi na dzień poza domem. Torba mieści się pod wózkiem, ja na swoje dokumenty, telefon i portfel zabieram malutką torebkę, którą mogę przewiesić przez ramię. Jest mi tak wygodniej. A co wy macie w swoich torbach dla Maluchów?

1 komentarz:

  1. Sign-Up on EverydayFamily now and you will receive stage based pregnancy and baby email newsletters, promotions and coupon alerts as well as free baby samples, baby coupons, baby magazines & much more.

    All New Members are Enrolled to Win Free Diapers for a Entire Year!

    OdpowiedzUsuń