wtorek, 27 maja 2014

Przygotowania do pierwszych urodzin Malutkiej kreacje/inspiracje

Kreacja na pierwsze urodziny dla córy to dla mnie ważna sprawa. Po pierwsze chcę, żeby Małej wyglądała cudownie (zrozumiałe samo prze się!). Ale chcę, żeby było jej wygodnie i nie chcę się martwić, że coś sobie zniszczy/zaplami i suknia będzie nie do odratowania. Dlatego niesamowicie spodobał mi się pomysł ze spódniczką tutu i body.
 

Myślałam nawet nad samodzielnym zrobieniem tego tutu - jest sporo tutoriali, które wydają się banalnie proste, ale najpierw spojrzałam na Allegro i oczywiście wyczaiłam po tanioszce (za 18zł!!!) gotowe w odpowiednim rozmiarze.
Podoba mi się, że nie jest w kolorze wściekłego różu, tylko bardziej brzoskwiniowego różowego. Jest na elastycznej gumce, a dodatkowo nie jest zbyt "odstające" i nie ma za wielu warstw, więc Malutkiej będzie wygodnie w nim siedzieć i raczkować. Gdyby było chłodno bez problemu mogę ubrać body z długim rękawem i  białe rajty. A przy okazji jakiś plam body możemy zmieniać w trakcie imprezy dowolnie. Poza tym jeśli tutu zostanie zmasakrowane prze truskawki/soczek/tort nie będzie mi go zbytnio żal.

Brakuje mi tylko opaski na głowę, żadna z tych, które mam nie pasuje. Podobają mi się takie:
 
Nie chcę jakiegoś wielkiego kwiata na pół głowy, raczej coś mniejszego. Malutka nie ma za dużo włosków, więc to tylko ozdoba, nie musi odgarniać włosów z buzi. Jak macie jakieś namiary na coś takiego, to piszcie w komentarzach.

Buty to oczywiście sandałki z Naturino, o których pisałam tutaj KLIK. I Malutka gotowa na świętowanie!

2 komentarze:

  1. Super pomysł z tym zestawem, taki prosty a jaki szykowny :D
    A jeśli chodzi o opaski to tu widziałam kilka ciekawych http://artillo.pl/c/opaski,579.html
    G.

    OdpowiedzUsuń