piątek, 18 lipca 2014

Skidders - trampki idealne?

No więc byłam w TK MAX'IE i szukałam skarpetek dla córy, a zamiast skarpetek znalazłam takie cudeńka:

Trampko/Kapcio/Buty. Zachwyciły mnie od razu (choć nie kolorem - jest tak różowy, że aż oczy bolą!), bo są niezwykle lekkie (jak na buty z taka ilością gumy!) i miękkie - bez problemu można je zgiąć (co ważne przy wyborze butów dla maluchów, bo pozwala dobrze stopie pracować).
Materiał dookoła stopy jest miękki i przyjemny w dotyku, ładnie się też czyści (po kąpieli w ogrodzie i zmoczeniu butów Malutka umazała je całe w ziemi i piachu). Buty schną dość dobrze, ale nie tak szybko jak typowe buty do wody. Maja perforowana podeszwę, dobrze się trzymają podłoża. Jedyny minus jaki znalazłam to pierwszego dnia odcisnęły się Małej koło kostki, następnego dnia nie było już problemu. Aha i na pewno nie są to buty na upały, bo przy tej ilości gumy nie trudno o zapocenie małych stóp.
Podoba mi się, że to są wielofunkcyjne buty, mogą robić za kapcie, ale równie dobrze za trampki.

Z tego co widziałam w necie to nie są dostępne w regularnej sprzedaży w Polsce, ale jak macie TK MAX'A a pobliżu to warto zajrzeć. Kosztowały 35zl, sprawdziłam, że ten model (Pretty MaryJanes) w Stanach w regularnej sprzedaży kosztuje 20$. Czyli przecena 50%.

Pomysł wydaje mu się podobny do butów Attipas, ale nigdy ich z bliska nie widziałam, więc może się mylę. Jesteśmy Skiddersami zachwyceni i gorąco polecamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz