sobota, 20 września 2014

Już wiemy...

18 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zaglądam na Twojego bloga już od jakiegoś czasu i bardzo mi się podoba :) Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy... Ciekawe czy kolejną ciążę przechodzi się inaczej niż pierwszą... Wydaje mi się, że może można ją przeżyć bardziej świadomie, bo troszkę już wiemy co nas czeka ;) Ale to tylko dywagacje, bo to jeszcze przede mną ;)
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sama się zastanawiam jak to będzie teraz, za drugim razem. Strasznie się cieszę,że prowadziłem w ciąży zapiski tydzień po tygodniu, będę mogła teraz porównać! Fajnie,że jesteś z nami!

      Usuń
  2. Az mnie ciary przeszly!!!! http://oszczedzanieuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, bardzo sie cieszymy i gratulujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję - tak myślałam, że te objawy nie bez przyczyny! :) Podekscytowani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jesteśmy przeszczęśliwi, a ja trochę jeszcze nie wierzę, że jestem w ciąży, że bedziemy rodzicami dla dwójki (!!!), że Malutka nie będzie już najmniejsza i będzie maila brata/siostrę.

      Usuń
  5. Gratulacje! Poczytuję od jakiegoś czasu Twojego bloga i mocno trzymałam kciuki ;) Super pomysł na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszymy się, że jesteś z nami! A pomysł na zdjęcie zainspirowany Pintestresem.

      Usuń
  6. SUPER!!! Wielkie Gratulacje ode mnie!!! Trzymałam za Ciebie kciuki :D :D bardzo się cieszę i życzę zdrowia i "lekkiej" ciąży :D
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kciuki i wsparcie! Mam nadzieję, że dla was kolejny cykl będzie szczęśliwy! Uściski!

      Usuń
  7. Co za nowina!!! Ogromne gratulacje, bardzo się ciesze Waszym szczęściem! Sama kilka dni temu urodziłam, z noworodkiem w domu panuje jakaś magia... Zycze spokojnej ciąży i jeszcze więcej miłości już we czwórkę! I oczywiście czekam z niecierpliwością na relacje z przebiegu ciąży! Pozdrawiam,

    Gos

    OdpowiedzUsuń
  8. Cos dla Ciebie:) https://www.youtube.com/watch?v=0C5R_12zpKM

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasza pierwsza córeczka ma się pojawić na świecie już w czerwcu. Również planujemy zaraz drugą ciążę, z powodów m.in. takich, które Ty wymieniałaś w jednym z postów. Trzymam kciuki za Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, niedługo przekonamy się w praktyce czy rzeczywiście posiadanie dwójki blisko siebie będzie takie jak sobie wyobrażaliśmy ;D Usciski i spokojnego oczekiwania!

      Usuń