sobota, 31 stycznia 2015

ABC dziecięcych imion TAG/ABC baby names TAG

Cicho u nas ostatnio, ale obiecuję, że za chwilkę nadrobię i bilnas Małej i aktualizację ostatnich dwóch tygodni ciąży. A teraz na szybko, prosto po powrocie z króciutkiego urlopu, śmieszny TAG dotyczący dziecięcych imion. Zasady są proste: trzeba wybrać imię dla chłopca i dla dziewczynki na każdą literę alfabetu. Starałam się ograniczyć do imion, które można nadać w Polsce (ale nie każdą literę się da!), i wybrać tylko po jednym na daną literę (choć czasem nie umiałam się zdecydować!).
Nie bierzcie też proszę tego TAGu zbyt poważnie - każde z tych imion mi się podoba, ale nie każde nadałabym swojemu dziecku. Jest tu oczywiście też imię Małej, a kto wie może jest i imię Groszka? :) Jeśli tylko macie ochotę też się pobawić - zapraszam.

a
Amelia/Ariel
b
Bianka/Bruno
c
Clementine/Cyprian
d
Diana/Dominik 
e
Emma/Emil, Edgar
f
Felicity/Filip
g
Gloria/Gilbert, Gustaw
h
Hanna/Hugo
i
Ida/Iwo
j
Julia/Jeremi
k
Kalina/Kornel
l
Laura/Leo
m
Maja/Michał, Mieszko, Miłosz
n
Natalia/Noe
o
-/Otto
p
Pola/Piotr
r
Róża, Ruta/Rupert
s
Stella/Szczepan
t
Tamara/Tymoteusz
u
Uma/Uriel
w
Wanda/Warren
x
--
y
--
z
Zuzanna/Zachary

A tu możecie zobaczyć pozostałe TAGi, które już robiłam: 50 faktów o mnie KLIK, Maminy scenariusz KLIK, 5 rzeczy, które powiedziałabym ciężarnej sobie KLIK, Pieluszkowy TAG KLIK, Super mama TAG KLIK, TAG ciążowy KLIK.

4 komentarze:

  1. Widze, ze mamy podobny gust :) dla litery L wybralas imie mojego synka :))) pozdrowienia z Mauritiusa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe! Ale trafiłam! A wiesz,że w Polsce jeśli oboje rodziców jest Polakami to USC odmówi nadania imienia Leo? Uważa się, że Leon jest jego polskim odpowiednikiem :/ przynajmniej tak zaopiniowała Rada Języka Polskiego... Szkoda wielka, bo dla mnie Leo i Leon to nie to samo! Mam nadzieję, że macie sie dobrze! Pozdrawiam ciepło!!!

      Usuń
  2. A Olga? :)
    I Mieszko, mój Groszek, też jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyznać, że znałam parę dziewczyn o tym imieniu i niestety kojarzy mi się na tyle źle, że nie umiem obiektywnie stwierdzić czy samo imię mi się podoba. Jeśli Cię to pocieszy to na O nie znalazłam żadnego imienia, które by do mnie przemówiło :) A Mieszko jest piękne!

      Usuń