piątek, 10 kwietnia 2015

Małe zamówienie z Pupus (nowe otulacze i wkładki laktacyjne)

Przyszło dziś moje małe zamówienie z Pupus. Skusiłam się na trzy otulacze one-size i dwie pary wkładek laktacyjnych. Nasze otulacze z Milovi ostatnio stały się nie do używania (temat na osobny post, co się z nimi stało po niecałych dwóch latach...), więc szukałam jakiejś alternatywy. I postanowiłam dać szansę tanim (39zł!) polskim otulaczom właśnie z Pupus. Poza ceną podoba mi się to, że mają podwójną gumkę wokół nóżek. Obecnie przy Małej to nie jest aż tak istotne bo, 90% kup ląduje w toalecie i  wiadomo konsystencja kupy nie jest już taka "lejąca" jak przy małym dziecku. Mając jednak z tyłu głowy, że za niedługo będzie tych otulaczy używał Groszek stwierdziłam, że podwójna gumka będzie dobrym rozwiązaniem. Bardzo lubiłam tą opcję przy otulaczach Bambino Mio. Otulacze mają też w środku zakładkę do wkładania wkładów i prefoldów, bez której sobie nie wyobrażam otulacza ;)

Zamówiłam sobie też wielorazowe wkładki laktacyjne (10,70zł para) i wrzucam wam w ramach ciekawostki zdjęcie porównawcze wkładek z Pupeko i Pupus. Różnica w rozmiarze ogromna! Na pewno dam znać co o nich myślę po wypróbowaniu.
z lewej strony Pupeko, z prawej Pupus
I to już całe mini zakupy (no dobra był jeszcze Nappy Fresh do prania, ale kto to chce oglądać?!). Czeka jeszcze na kilka innych przesyłek, wszystko związane z "wiciem gniazda" i uzupełnianiem zakupów dla Groszka, ale też dla Małej (żeby nie musiała się o to martwić później).

4 komentarze:

  1. Hej! Używamy otulacza z Pupusia od jakiegoś czasu (pewnie już pół roku albo trochę dłużej) i na razie nic się nie dzieje :) Jedyne co mogę mu zarzucić to rozmieszczenie napek - ta dolna mogła by być trochę przesunięta do tyłu względem tej górnej, wtedy łatwiej dopasować do obwodu brzuszka i nóżek :) Na plus - mamy sowy, które strasznie rajcują obecnie Michałka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć! Mnie wzory tak średnio podpasowały, sowy są jeszcze fajne, ale tak to wolałam wybrać jednokolorowe. U nas napki po pierwszych przymiarkach ok, ale wiadomo, że to rzecz zupełnie indywidualna.

      Usuń
  2. Jest Pani zadowolona z pieluszek pupusa? Zbieram się do zakupu pieluch i szukam roznych opinii :) to ze w otulaczu zakladki nie sa obszyte mikropolarem nie przeszkadza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, pewnie za późno już, ale tak jesteśmy bardzo zadowoleni. Przełożenie ceny do jakości super, może wzory to nie do końca moja bajka, ale poza tym nie mam im nic do zarzucenia.

      Usuń