wtorek, 28 lipca 2015

TAG Co jest w mojej torebce? Recenzja torebki Babymel Amanda i niespodzianka!

Dziś będzie zupełnie inaczej niż zwykle, połączenie recenzji torby Babymel Amanda z TAGiem "Co jest w mojej torebce". Zobaczycie jak wygląda moja torba po całym dniu spędzonym poza domem. Weźcie coś do picia i jedzenia, usiądźcie wygodnie, bo rodzina w budowie zaprasza na film!

Jak widać produkcja rodem z Hollywood, sama się dziwię czemu nie zostałam operatorem albo przynajmniej sławną vlogerką ;-) 

Dajcie znać jak wam się podobało, czym wy nosicie swoje rzeczy na wyjścia z dziećmi. Używacie swoich torebek, macie specjalne "dla mamusiek?" a może plecak?

Poprzednie wersja TAGu "Co jest w mojej torebce" tutaj KLIK i tutaj KLIK

6 komentarzy:

  1. Super bylo uslyszec Twoj glos! ;) i torebka tez calkiem calkiem. My uzywamy worka, ktore dostalismy z nosidlem dla L. i sprawdza sie super! Wrzucam go na plecy, zadzieram kiece i lece hehe pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja z workiem bym zwariowała, MUSZĘ mieć kieszonki, inaczej po mnie-nic nie znajdę!:)

      Usuń
  2. Produkcja z Hollywood czy nie, ważne żeby rzeczowo przekazać ciekawe informacje :P Bardzo fajna torba, sporo kieszeni, pojemna, mi by wystarczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja też się do niej mieszczę spokojnie i nie chcę większej, bo napchałabym tam masę bibelotów -"zawsze może się przydać"... A tak mam tylko najpotrzebniejsze rzeczy.

      Usuń
  3. Hehe super, chwytna stopa zawsze się przydaje ;) Nie mam nic przeciwko, by takie instruktarzowo-recenzyjne filmiki pojawiały się częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matka dwójki dzieci musi sobie radzić, nie? Choć wolałabym opcję z trzecią ręką, ale cóż... ;D

      Usuń